تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، برنامه مدیران اجرایی استان تا پایان سال است

کد خبر: ۱۰۷۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳ 21 October 2022

‍ استاندار همدان گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، برنامه مدیران اجرایی استان تا پایان سال است.

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در سفر خود به شهرستان ملایر، در نشست بررسی مشکلات شهرستان ملایر که با حضور نمایندگان این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت:سند پیشرفت و توسعه یکساله استان و، مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان _که مبنای آن تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است_ به عنوان دو سند اجراییِ برنامه پیشرفت و توسعه استان تدوین و در نظر گرفته شده‌اند.

وی ادامه داد:  طی پیگیری‌ها و جلسات مختلف کارشناسی توانستیم، بیش از ۱۴هزار میلیارد تومان پروژه، برای سفر رئیس جمهور به استان ارائه کنیم.

قاسمی فرزاد گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور به استان یکی از سندهای اجرایی است که دولت تا پایان دوره خود پیش‌بینی کرده است.

وی اذعان داشت: در بدو ورود به استان، برنامه چهارساله پیشرفت و توسعه استان را تدوین کردیم اما به دلیل تعویق برنامه هفتم توسعه، مجبور شدیم برنامه یکساله تدوین کنیم.

مقام ارشد استان خاطر نشان کرد:  در سفر رئیس جمهور به همدان، اعتبارات خوبی به استان اختصاص پیدا کرده که تا کنون ۸۰۰ میلیارد تومان از آن دریافت شده و بین پروژه‌های استان بر اساس اولویت تقسیم شده است.

وی گفت:  دستگاه‌های اجرایی استان، طرح‌ها و برنامه‌هایی را که برای امسال و سال‌های آتی در دستور‌کار دارند، به صورت مفصل ارائه کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار